2008. július 4., péntek

Jártál már zölderdőben informatikailag?

Az egész ott kezdődött, hogy szerettünk volna pofásabb leveleket küldeni Nektek. Azt gondoltuk, hogy ettől majd komolyabbnak tűnnek a szösszeneteink.
Szétnéztünk magunk körül, és egy fia html szerkesztőt nem találtunk. A nagy számtek. spillerek, egytől - egyig lepasszolták, mondván ők nem foglalkoznak ilyesmivel.
Nem maradt más:
Magad uram, ha szolgád nincsen!
Bevállalósak vagyunk, csináltunk ennél cifrább dolgokat is!
Mi bajunk lehet?
Hááát…….azt leszámítva, hogy estére minden kérdésre csak igennel és nemmel tudtam válaszolni, ezen kívül semmi.

Megkértem egy kedves ismerőst, hogy a dolog vázát dobja össze, aztán a többit mi rendezzük.
Király volt, összedobta. Igen, szót fogadott, összedobta.
Ezután nekiálltunk logikát keresni a dologban. Van benne, csak mire a nyári ruhába bújt hölgyekhez szokott szem megszokja HTML - kódokat, az nem kevés idő. Nekem meg még több. Egy délelöttöt eljátszadoztam vele!
Nem baj, de összejött egy levél, nagyjából amilyet szerettünk volna.

A következő világraszóló mutatvány, mindezt beinterpretálni – amikor ilyen szavakat használok, gyakran könnyek gyűlnek a szemembe. A Tiédbe is? – a hiper – szuper levelező rendszerünkbe.
Ezt már valamilyen szinten műveltük eddig is.
Csak a legutolsó levelünknél egy apró porszem került a rendszerbe. Aminek következtében minden kedves regisztráltunk az Ildikó nevet kapta Tőlünk a keresztségben.
De ez nem a rendszer hibája volt!!!
Hanem a rendszergazdáé!!!
Tényleg nagyon profi a cucc, több, mint 2 órás oktató anyag van hozzá, ami pontról pontra elmagyarázza a hozzám hasonló PC guruknak, mit, hogyan és merre.
Tehát részt vettem egy kétórás továbbképzésen is.
Miután a látottakat a gyakorlatba is át kellet rakni, neki gyürkőztem. De nem jött össze. Legalábbis elsőre.

Kicsit lazítanom kellett, ezért megnéztem a Szállító c. filmet dolby – surround. Csak úgy levezetés gyanánt, immáron kb. hatodszor. Erről az emberről szólt, aki a képen van!
Legalábbis úgy emlékszem!

Aztán nagy lendület, mély levegő, fussunk neki még egyszer!
És akkor végre sikerült!
Legalábbis remélem!
Ha ma névre szóló levelet kaptatok, akkor igen!
Ha nem, akkor meg nem!

De senki nem mondhatja, hogy meg sem próbáltuk!

1 megjegyzés:

DopySloth írta...

Hihi, ez annyira - bocsi a kifejezesert - aranyos :)

Nem emobol mondom, csak ilyen tenyleg mindig megtortenik, sajnos a technika ordoge mindenbe belegyomoszoli az orrat, senki nem menekulhet! :) De pont ezekert az e-mailekert szeretem a gyorsitosavot!!